Clientul SC ATH Energ SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 40695 ron de la debitorul DANEMARI SRL
Clientul SC PLAST TECHNIK SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 27960.64 lei - debit principal si 4710.92 lei penalitati de intarziere de la debitorul SC B&B SISTEME FERESTRE SRL.
Clientul PRODOMUS SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de162807.60 RON de la debitorul SC SVEROM CONTRUCT SRL
Clientul LA SPATIALE MEDIA reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de10000 RON de la debitorul SC SKY TOURING & EVENTS
Clientul SC S&L TRUST CONSTRUCT SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 18289.68 RON de la debitorul SC SOLUTII URBANE
SC DRAGER MEDICAL ROMANIA SRL, debit in suma de 21753.00 lei
Dupa negocierea cu debitorul INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE SI TRANSPLANT TG MURES in vederea stingeri debitului in suma de 21753.00 lei, catre clientul nostru, am stabilita cu Managerul spitalului sa achite debitul in intregime si nu esalonat, catre clientul nostru SC DRA...mai mult
CASA MEDITERANA VS SUCCES NIC COM
Clientul SC CASA MEDITERANA SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de6313.51 RON de la debitorul SC SUCCES NIC COM SRL
INKORPORATE PRINT SRL Vs. SC PROPAGANDA CREATIVE SERVICES SRL
Clientul SC INKORPORATE PRINT SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 20512.56 RON de la debitorul SC PROPAGANDA CREATIVE SERVICES SRL
VEKA ROMANIA SRL Vs. SC PROD-AL-CONF SRL
Clientul SC VEKA ROMANIA SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 9665.35 RON de la debitorul SC PROD -AL -CONF SRL
H.R vs MIRELA FRIGOTERM SRL S.R.L.
Clientul H.R reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 12080.38lei la debitorul MIRELA FRIGOTERM SRL S.R.L.
Urban si Asociatii va ofera o serie de sfaturi utile pentru a putea face mai bine debitorilor si creditoriilor precum si a situatiilor ce apar in raporturile comerciale cu partenerii dvs.
Sfaturi pentru persoanele ce urmeaza un plan de management a datoriilor
Organizaţiile de consiliere in materia gestiunii si managementului debitului, asa cum este si Urban si Asociatii cu reputatie angajeaza consilieri, care sunt certificati şi instruiti în creditele de consum, in problemele financiare şi de gestionare a datoriilor, precum şi a bugetului. Aceste organizaţii care sunt non-profit au obligaţia legală de a furniza informatii şi consiliere.
Dar nu toate organizaţiile de consiliere de credit ofera aceste servicii. Unele percep taxe foarte mari, din care nu toate sunt divulgate, sau vă îndeamna sa faceti contribuţii "voluntare" care pot determina o datorare la un nivel mai ridicat . Mulţi susţin că un plan de gestionare a datoriilor este singura opţiune înainte de a petrece timp pentru a revizui situaţia financiară, şi de a oferi informare si consiliere consumatorilor. Altele isi sustin in mod eronat statutul lor non-profit, obţinandu-l în mod fraudulos prin denaturarea practicilor de afaceri la autorităţile de reglementare.
De urmat pentru oricine are un DMP
Organizaţiile care fac publicitate serviciilor de consiliere de credit de multe ori aranjeaza pentru consumatori să isi plătească datoriile, printr-un plan de gestionare a datoriilor (DMP). Într-un DMP, dvs. depozitati bani în fiecare lună pentru o organizaţie de consiliere de credit. Organizatia foloseşte aceste depozite pentru a plăti facturile dvs. de card de credit, împrumuturile de student, facturile medicale, sau alte datorii negarantate in conformitate cu un program de plată pe care l-au intocmit cu dvs. şi cu creditorii dumneavoastră. Creditorii pot conveni sa reduca ratele dobânzilor sau sa renunţe la anumite taxe dacă faceţi rambursare printr-un DMP.
Autoritatile au constatat că unele organizaţii care oferă DMP-uri au înşelat şi au comis fraude impotriva consumatorilor, şi recomandă consumatorilor sa verifice facturile, pentru a se asigura că organizaţia îndeplinesc promisiunile facute. Dacă sunteţi angajat la plata printr-un DMP, creditorii dvs. trebuie contactati, pentru a confirma faptul că au acceptat planul propus, înainte de a trimite orice plată la organizatia ce gestioneaza DMP-ul dumneavoastră. Odată ce creditorii au acceptat DMP-ul, este important :
* sa faceti plăţile regulat, în timp util
* Întotdeauna citit declaraţiile dumneavoastră lunare pentru a vă asigura ca toti creditorii dvs. sunt platiti conform planului dumneavoastră.
* luati legatura cu organizatia responsabil pentru DMP-ul dumneavoastră dacă veti fi în imposibilitatea de a efectua o plată programata, sau dacă descoperiţi că creditorii nu sunt plătiti.
Trebuie să fiti conştienţi că, în cazul DMP-ului dumneavoastră, daca nu sunt făcute la timp plăţile către creditorii dvs., aţi putea pierde progresele pe care le-aţi făcut prin plăţile deja efectuate în contul datoriei, sau de beneficiile de a fi într-un DMP, inclusiv ratele dobânzilor mai mici şi de renunţarea la penalitati. Deşi creditorii pot ierta întârzierea plăţilor pe care le-aţi făcut înainte de a începe un DMP, creditorii poate nu doresc sau nu pot să facă acest lucru în cazul în care plăţile se fac cu întârziere după ce v-ati înscris într-un DMP.
În cazul în care Consilierul dvs. de credit a ieşit din afaceri
Ce se întâmplă cu DMP dumneavoastră în cazul în care societatea de credit de consiliere care a reuşit datoriile se închide? O agenţie de consiliere, care iese din afaceri vă poate trimite o notificare care vă spune că DMP-ul dvs. este transferat la o alta companie. Sau ar putea să vă spuna că trebuie să ia anumite măsuri pentru a vă păstra redresarea financiară pe drumul cel bun. În cazul în care o agenţie guvernamentală a depus o acţiune împotriva companiei dvs. de credit de consiliere, puteţi avea o notificare de la o terţă parte. Dacă descoperiti că organizaţia ce urmareste DMP-ul dvs.a ieşit din afaceri, trebuie sa procedati dupa cum urmeaza :
*luati legatura cu banca dvs. pentru a opri orice plată în cazul în care efectuarea de plăţi la DMP se face prin retragerea automată.
* incepe sa platiti facturile direct la creditori dumneavoastră.
* notificati creditorii dumneavoastră că organizaţia ce urmarea DMP-ul dvs. a ieşit din afaceri. Luaţi în considerare elaborarea unui plan de plată cu creditorii dvs., plan intocmit dedumneavoastra..
* procurati o copie a raportului dvs. de credit. Verificaţi daca s-a produs întârzierea plăţilor - sau pierderi ale plăţillor DMP-ului - care pot rezulta din partea companiei la ieşirea din afaceri. Dacă vedeţi "târziu" notaţii pe care nu te asteptati, contactati creditorul imediat şi cereti ca notaţia sa fie eliminate.
În cazul în care plăţile sunt întârziate, deoarece organizatia ce urmareste DMP-ul dvs. nu a reuşit să facă plăţi programate, consecinţele pot fi devastatoare. Dacă nu acţionati rapid pentru a face aranjamentele cu creditorii dvs., aţi putea suporta tarifele crescute si puteti pierde ratele scăzute ale dobânzii asociate cu DMP.
Întrebări importante ce trebuie puse, la alegerea unui consilier de credit
În cazul în care organizaţia ai lucra cu închide, este posibil să fiti capabili să lucrati la elaborarea unui plan de plată pe cont propriu, direct cu creditorii dumneavoastră. Dar, dacă vă decideţi că aveţi nevoie de consiliere şi asistenţă suplimentară de credit, sau dacă aveţi în vedere sa lucrati cu un consilier de credit pentru prima dată, punând întrebări ca acestea va poate ajuta sa gasiti cel mai bun consilier pentru dumneavoastra.
1. Ce servicii oferiti?
Cautati o organizaţie care oferă o gamă largă de servicii, inclusiv bugetul de consiliere, de economii şi clase de gestionare a datoriilor, precum şi consilieri care sunt formaţi şi certificaţi în credit de consumşi de gestionare a datoriei, şi a bugetului. Consilierii ar trebui să discute situaţia dumneavoastră întreaga financiare cu dvs., şi vă ajută să dezvoltati un plan personalizat pentru a rezolva problemele de bani pe care le aveti acum şi pentru a evita altele în viitor. O sesiune de consiliere iniţială de obicei durează o oră, cu o ofertă de follow-up a sesiuni. Evitaţi organizaţiile care va împing un plan de gestionare a datoriilor ca opţiune pentru dvs. înainte de a petrece semnificativ de mult timp analizand situaţia dumneavoastră financiară. DMP-urile nu sunt pentru oricine. Ar trebui să vă înscrieţi pentru un DMP numai după ce un consilier certificat in probleme de credit şi-a petrecut timp examinand în detaliu situaţia dumneavoastră financiară, şi v-a oferit sfaturi personalizate privind gestionarea banii.
Daca ati avut un DMP cu o organizatie care s-a închis, adresaţi-vă oricarui consilier de credit pentru a stabili ce puteti face pentru a vă ajuta să păstrati beneficiile DMP-ului dumneavoastră.
2. Sunteti autorizati să oferiti servicii de acest tip unor pesoane in situatia mea?
Multe state cer ca o organizaţie sa obţina o licenţă înainte de a oferi consiliere de credit, planuri de gestionare a datoriilor, precum şi servicii similare. Nu angajati o organizatie care nu a îndeplinit cerinţele pentru starea dumneavoastră, care nu are autorizarile necesare.
3. Nu vă oferă informaţii gratuite?
Evitaţi organizaţiile care taxeaza pentru informaţiile despre natura serviciilor lor.
4. Voi avea un acord oficial în scris sau contract ?
Nu va angajati să participati la un DMP prin telefon. Ttoate promisiunile verbale trebuie luate si în scris. Citiţi cu atenţie toate documentele înainte de a le semna. Dacă vi se spune ce trebuie să acţionati imediat, luaţi în considerare găsirea altei organizaţii.
5. Care sunt calificările consilierilor dumneavoastră? Sunt acreditati sau certificati de către o organizaţieoficiala? Dacă da, care este aceasta? Dacă nu, cum sunt acestia instruiţi?
Încercaţi să utilizaţi o organizaţie ai carei consilieri sunt instruiţi de către o organizaţie din afara, care nu este afiliata cu creditorii.
6.Alţi consumatori au fost satisfăcuţi de serviciul pe care le-au primit?
Odată ce aţi identificat organizaţiile de credit de consiliere care se potrivesc nevoilor dvs., verificaţi-le cu Agenţia de protecţie a consumatorilor la nivel local si cu alte organisme si isntitutii autorizate in domeniu. Aceste organizaţii pot să vă spuna, in cazul in care consumatorii au depus plângeri despre ele. Lipsa de plângeri nu garantează legitimitatea, dar reclamaţii din partea consumatorilor vă pot avertiza despre probleme.
7. Care sunt taxele dumneavoastră? Sunt stabilite acolo şi / sau sunt taxe lunare?
Obţineţi o cotaţie de preţ detaliata, în scris, şi în mod special întrebati dacă toate taxele sunt acoperite. Dacă sunteţi îngrijorati de faptul că nu vă puteţi permite să va plătiti taxe de dumneavoastră, întrebaţi în cazul în care organizaţia renunţă sau va poate reduce taxele atunci când oferă consiliere pentru consumatori în circumstanţele dumneavoastră. Dacă o organizaţie nu va va ajuta sa vă puteţi permite să plătiti, uita-te în altă parte pentru ajutor.
8. Cum sunt angajaţii dumneavoastră plătiti? Sunt angajaţi sau organizaţiaii plăteste mai mult dacă mă înscriu pentru anumite servicii, plătiesc o taxă, sau fac o contribuţie la organizaţia dumneavoastră?
Angajaţii care va consiliaza sa cumparati anumite servicii pot primi un comision, dacă alegeţi să vă înscrieţi pentru aceste servicii. Multe organizaţii de credit de consiliere primesc despăgubiri suplimentare de la creditori, dacă vă înscrieţi într-un DMP. În cazul în care organizaţia nu va dezvăluie ce despăgubiri primeşte de la creditori, sau modul în care angajaţii sunt despăgubiti, cautati în altă parte ajutor.
9. Ce faceti pentru a păstra informaţiile personale despre clienţii dumneavoastră (de exemplu, numele, adresa, numărul de telefon şi informaţii financiare) confidenţiale şi sigure?
Organizaţiile de consiliere de credit se ocupa de informaţiile dvs. financiare cele mai sensibile. Organizaţia trebuie să aibă garanţii, sa protejeze confidenţialitatea acestor informaţii şi sa previna utilizarea abuzivă.