Clientul SC ATH Energ SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 40695 ron de la debitorul DANEMARI SRL
Clientul SC PLAST TECHNIK SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 27960.64 lei - debit principal si 4710.92 lei penalitati de intarziere de la debitorul SC B&B SISTEME FERESTRE SRL.
Clientul PRODOMUS SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de162807.60 RON de la debitorul SC SVEROM CONTRUCT SRL
Clientul LA SPATIALE MEDIA reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de10000 RON de la debitorul SC SKY TOURING & EVENTS
Clientul SC S&L TRUST CONSTRUCT SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 18289.68 RON de la debitorul SC SOLUTII URBANE
SC DRAGER MEDICAL ROMANIA SRL, debit in suma de 21753.00 lei
Dupa negocierea cu debitorul INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE SI TRANSPLANT TG MURES in vederea stingeri debitului in suma de 21753.00 lei, catre clientul nostru, am stabilita cu Managerul spitalului sa achite debitul in intregime si nu esalonat, catre clientul nostru SC DRA...mai mult
CASA MEDITERANA VS SUCCES NIC COM
Clientul SC CASA MEDITERANA SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de6313.51 RON de la debitorul SC SUCCES NIC COM SRL
INKORPORATE PRINT SRL Vs. SC PROPAGANDA CREATIVE SERVICES SRL
Clientul SC INKORPORATE PRINT SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 20512.56 RON de la debitorul SC PROPAGANDA CREATIVE SERVICES SRL
VEKA ROMANIA SRL Vs. SC PROD-AL-CONF SRL
Clientul SC VEKA ROMANIA SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 9665.35 RON de la debitorul SC PROD -AL -CONF SRL
H.R vs MIRELA FRIGOTERM SRL S.R.L.
Clientul H.R reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 12080.38lei la debitorul MIRELA FRIGOTERM SRL S.R.L.
In toate cazurile in care un debitor pretinde telefonic ca nu datoreaza debitul catre clientul nostru, i se va cere sa emita un punct de vedere in scris prin e-mail si/sau fax de la acesta, astfel incat, conform regulamentului nostru de lucru, sa il prezentam spre analiza clientului. Va trebui sa se explice de catre colector debitorului, faptul ca, este avantajos pentru el sa faca o reclamatie scrisa care sa o trimita catre noi prin fax/ e-mail, intrucat din momentul in care primim reclamatia lui si pana la data la care clientul ne emite un raspuns scris fata de reclamatia debitorului, procedurile de colectare a debitului derulate de noi se suspenda . Se va preciza obligatoriu debitorului de catre colector faptul ca nu se tine seama de reclamatiile verbale.Colectorul este de asemenea obligat sa indice debitorului adresa lui de e-mail si /sau numarul de fax unde trebuie sa trimita reclamatia si eventualele acte doveditoare, si sa il atentioneze ca trebuie sa o formuleze in atentia lui nu a altcuiva."
In toate cazurile in care un debitor pretinde telefonic ca nu cunoaste identitatea clientului-creditor si/sau ca nu este debitorul cautat de noi, i se va cere sa emita un punct de vedere in scris prin e-mail si/sau fax de la acesta, astfel incat, conform regulamentului nostru de lucru, sa il prezentam spre analiza clientului. Va trebui sa se explice de catre colector debitorului, faptul ca, este avantajos pentru el sa faca o reclamatie scrisa care sa o trimita catre noi prin fax/ e-mail, intrucat din momentul in care primim reclamatia lui si pana la data la care clientul ne emite un raspuns scris fata de reclamatia debitorului, procedurile de colectare a debitului derulate de noi se suspenda . Se va preciza obligatoriu debitorului de catre colector faptul ca nu se tine seama de reclamatiile verbale.Colectorul este de asemenea obligat sa indice debitorului adresa lui de e-mail si /sau numarul de fax unde trebuie sa trimita reclamatia si eventualele acte doveditoare, si sa il atentioneze ca trebuie sa o formuleze in atentia lui nu a altcuiva.
In toate cazurile in care un debitor pretinde telefonic ca nu datoreaza debitul catre clientul nostru intrucat a achitat deja debitul, i se va cere sa emita un punct de vedere in scris prin e-mail si/sau fax de la acesta, astfel incat, conform regulamentului nostru de lucru, sa il prezentam spre analiza clientului. Se va preciza debitorului faptul ca, in mod obligatoriu la reclamatie va trebui sa ataseze actele prin care demonstreaza plata debitului si sa se refere la aceste documente cu indicarea seriei/numarului si datei lor in reclamatia trimisa la noi .Va trebui sa se explice de catre colector debitorului, faptul ca, este avantajos pentru el sa faca o reclamatie scrisa care sa o trimita catre noi prin fax/ e-mail, intrucat din momentul in care primim reclamatia lui si pana la data la care clientul ne emite un raspuns scris fata de reclamatia debitorului, procedurile de colectare a debitului derulate de noi se suspenda . Se va preciza obligatoriu debitorului de catre colector faptul ca nu se tine seama de reclamatiile verbale.Colectorul este de asemenea obligat sa indice debitorului adresa lui de e-mail si /sau numarul de fax unde trebuie sa trimita reclamatia si eventualele acte doveditoare, si sa il atentioneze ca trebuie sa o formuleze in atentia lui nu a altcuiva.
- Colectorul a contactat debitorul telefonic : [a] debitorul solicita telefonic sa nu mai fie deranjat - in acest caz colectorul va inscrie in software-ul de colectare UPR acest lucru, indicand numarul de telefon al debitorului la care a purtat convorbirea; il va informa pe debitor ca in acest caz colectarea amiabila va inceta si va fi actionat in judecata de avocatii clientului-creditor; [b] debitorul formuleaza cerere scrisa sa nu mai fie deranjat - se va inscrie in software-ul de colectare UPR prin scanare adresa primita de la debitor si cazul se va propune managerului de caz pentru urmarea cailor procesuale.
- Colectorul a contactat in scris prin e-mail / fax / posta debitorul : avem situatiile [a] debitorul solicita telefonic sa nu mai fie deranjat - in acest caz colectorul va inscrie in software-ul de colectare UPR acest lucru, indicand numarul de telefon al debitorului la care a purtat convorbirea; il va informa pe debitor ca in acest caz colectarea amiabila va inceta si va fi actionat in judecata de avocatii clientului-creditor;b] debitorul formuleaza cerere scrisa sa nu mai fie deranjat - se va inscrie in software-ul de colectare UPR prin scanare adresa primita de la debitor si cazul se va propune managerului de caz pentru urmarea cailor procesuale.
- colectorul va informa debitorul despre faptul ca lucreaza la agentia de coelctare debite Urban si Asociatii , urmata imediat de mentiunea legata de faptul ca "este posibil ca discutia telefonica sa fie inregistrata" si va cere acceptul debitorului pentru continuarea discutiei;
- daca debitorul isi da acceptul pentru continuarea discutiei telefonice, colectorul va informa debitorul despre numele clientului-creditor , suma care o datoreaza si va cere raspuns de la debitor privind : [1] data cand va opera plata; [2] va solicita debitorului sa trimita prin e-mail/fax/posta dovada platii la momentul efectuarii ei;
- colectorul va informa debitorul asupra faptului ca, este posibil , ca in cazul in care nu plateste debitul datorat, cazul sa fie inaintat avocatilor pentru a fi deferit instantelor de judecata
- colectorul va inscrie textul convorbirii in fisierul dosarului respectiv din softul de colectare debite UPR".
Societatea Urban si Asociatii propune activitati de colectare debite, servicii gratuite de raportare frauda si o gama larga de softuri pentru colectarea de debite.