Clientul SC ATH Energ SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 40695 ron de la debitorul DANEMARI SRL
Clientul SC PLAST TECHNIK SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 27960.64 lei - debit principal si 4710.92 lei penalitati de intarziere de la debitorul SC B&B SISTEME FERESTRE SRL.
Clientul PRODOMUS SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de162807.60 RON de la debitorul SC SVEROM CONTRUCT SRL
Clientul LA SPATIALE MEDIA reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de10000 RON de la debitorul SC SKY TOURING & EVENTS
Clientul SC S&L TRUST CONSTRUCT SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 18289.68 RON de la debitorul SC SOLUTII URBANE
SC DRAGER MEDICAL ROMANIA SRL, debit in suma de 21753.00 lei
Dupa negocierea cu debitorul INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE SI TRANSPLANT TG MURES in vederea stingeri debitului in suma de 21753.00 lei, catre clientul nostru, am stabilita cu Managerul spitalului sa achite debitul in intregime si nu esalonat, catre clientul nostru SC DRA...mai mult
CASA MEDITERANA VS SUCCES NIC COM
Clientul SC CASA MEDITERANA SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de6313.51 RON de la debitorul SC SUCCES NIC COM SRL
INKORPORATE PRINT SRL Vs. SC PROPAGANDA CREATIVE SERVICES SRL
Clientul SC INKORPORATE PRINT SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 20512.56 RON de la debitorul SC PROPAGANDA CREATIVE SERVICES SRL
VEKA ROMANIA SRL Vs. SC PROD-AL-CONF SRL
Clientul SC VEKA ROMANIA SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 9665.35 RON de la debitorul SC PROD -AL -CONF SRL
H.R vs MIRELA FRIGOTERM SRL S.R.L.
Clientul H.R reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 12080.38lei la debitorul MIRELA FRIGOTERM SRL S.R.L.
Urban si Asociatii va ofera o serie de sfaturi utile pentru a putea face mai bine debitorilor si creditoriilor precum si a situatiilor ce apar in raporturile comerciale cu partenerii dvs.
Scenariile privind datoriile nerecuperabile variaza, în funcţie de sectorul industriei şi, dată fiind natura globală a domeniilor pe Internet, colectarea datoriilor restante poate fi imposibila - sau poate nu? Este eficienta amenintarea cu o acţiune în justiţie şi apoi angajarea de avocaţi pentru urmarirea datoriilor o modalitate buna de a va solutiona problemele?
Datorii vechi= eşecul în afaceri
În perioada mea de debut pe web cu o prezenţă comercială, mi-am pierdut mii de dolari prin intermediul partenerilor care nu si-au plăti comisioanele si prin clientii care dispareau brusc. Am învăţat rapid, din greseli, ca fiecare nou partener trebuia să fie abordat în aşa fel încât şansele de a ma pacali sa fie reduse la minim. De asemenea, am aflat despre scurgerile de informaţii masive din vânzări, ce pot să apară din programe de afiliere.
Am avut un background solid in afaceri de dimensiuni mai mici şi am experienta in solutionarea probleme cu debitorii; cu toate acestea, am fost uimit de varietatea tipurilor de debitori in mediul comertului on-line. Într-un caz particular, partenerul pur şi simplu a spus: "Nu fac nici o plata", după luni de promisiuni şi scuze fara temei cu privire la motivul intarzierii plătilor. Aveam sediul in Australia, iar debitorul era în Europa şi, după mai multe luni de insistente si discutii, am renuntat.
În afară de banii pe care mi-i datora , existau, de asemenea, costurile forţei de munca, la care s-au adăugat şi profitul pierdut prin faptul ca nu m-am putut implica in alte aspecte ale afacerii. Paguba in cazul datoriilor grave nu se limiteaza la suma restantă - cu doar câteva probleme de genul acesta, o întreprindere mică poate fi distrusa. Luaţi în considerare utilizarea unei agentii de colectare debite Indiferent de locatie, este ceva ce poţi face in legatura cu debitele restante. Există multe companii de colectare a datoriilor pe web acum, care, pentru un onorariu, vor acţiona în numele dumneavoastră să urmărească achitarea datoriei. Aceste companii vor trimite scrisori de notificare catre debitorii dvs., vor efectua apeluri telefonice şi pot raporta chiar incidentele catre autoritatile competente- ceva care debitorul dvs. “ cu siguranta“ nu ar vrea. Aceste companii au experienta in obtinerea efectuariide plăţilor de catre debitori - şi nu, nu ameninţă să rupă picioarele cuiva.Ei negociaza stingerea debitului in numele tau.
Alte companii de colectare a datoriilor vor percepe doar un onorariu de succes, de obicei între 20-30 la sută, în cazul în care acestea au succes în colectarea datoriei. Dacă întâmpinaţi probleme in colectarea datoriilor şi nu aveti timpul sau înclinaţia să va ocupati direct de problema, atunci serviciile acestor companii merită verificate. Colectarea datoriilor prin forte proprii
Dacă intenţionaţi sa faceti demersuri privind colectare a creantelor , iată câteva sfaturi de urmat: Adunaţi / înregistrati toate informaţiile pe care le puteţi obtine
Fiţi pregătiţi pentru o luptă şi este bine sa va asigurati că aveţi tot istoricul relatiei comerciale cu debitorul. Orice e-mail care se referă la modalităţile de desfasurare aafacerilor si a tranzactiilor financiare ar trebui să fie scoase din arhive şi trebuie pastrata toata corespondenta în ceea ce priveşte datoria.
Fiti profesionisti în orice moment
Cel mai rau mod de a actiona cu privire la colectarea o datorie este de a începe să ameninţati sau sa folositi un limbaj agresiv. La primele contactari, este bine să păstrati tonul prietenos - se poate să fi fost doar o neintelegere sau sa fi existat niste circumstanţe reale care au întarziat un partener / client care este în mod tradiţional prompt in efectuarea plătitor. Pentru început, porniti de la prezumtia de nevinovatie a restantierului. În cazul în care, după câteva discutii, inca nu ati primit plata, eliminati tonul prietenos, dar rămâneti profesionisti pana la capat. Nu cereti alte plati decat cele datorate. Nu ameninţati cu o acţiune în justiţie, dacă nu intenţionaţi sa faceti acest lucru. Persistenţa În cazul în care un client spune ca plata se va face Miercuri, telefonati Miercuri seara. Astfel, le dovediti ca nu puteti fi pacalit si amanat cu uşurinţă. Acest lucru este important în special în cazul în care datoria este deţinută de un client din afara tarii. În cazul în care nu răspunde la un e-mail în termen de 24 de ore, contacati-l telefonic. Neplăcerea cauzata de insistentele dumneavoastra vor ajuta la efectuarea platii cu mai multa rapiditate. Oferiti termeni alternativi de plată
În cazul în care se pare că un client se zbate, fiind in dificultati financiare, dar nu vrea să recunoască aceast lucru, încercaţi să oferiti termeni de plata - dar nu faceti o oferta prea generoasă, in sensul unei perioade prea indelungate de achitare a datoriei. De asemenea, încetati sa mai prestati servicii sau sa mai faceti livrari pentru acest client în timp ce datoria este în curs de plata.
Atunci când nimic nu funcţionează ..
Dacă aţi încercat tot si inca nu ati reuşit să colectati datoriei, un apel către avocatul dumneavoastră este oportun, sau incercati sa contactati o agenţie de colectare debite după cum am mai menţionat. Uneori, în cazul în care un debitor vede că un terţ a intervenit, acest fapt va fi suficient pentru a rezolva problema.
Despre o acţiune în justiţie
Mulţi oameni ameninţă cu o acţiune în justiţie pentru plata datoriei, dar adevărul este că utilizarea sistemului judiciar pentru a colecta o datorie poate fi foarte plictisitor, stresant şi costisitor. În funcţie de ţară, aceasta ar putea fi, de asemenea, greu de pus in practica, in functie de legislatia fiecarei tari.
În primul rând, avocatul dumneavoastră va trebui să ofere debitorului, o notificare prin care il informeaza în mod oficial ca se va initia o acţiune în justiţie. Dacă încă nu este plătită datoria şi se ajunge la instanţă, atunci va trebui să dovediti în faţa unei instanţe ca debitul este cert, lichid si exigibil. În cazul în care creanţa este dovedita, atunci debitorului i se va acorda mai mult timp pentru stingerea datoriei. Într-un cuvânt, o datorie trebuie să aiba o valoare destul de mare incat sa justifice cheltuielile ocazionate de actiunea in instanta.
Ţineţi cont de faptul ca de fiecare dată când vorbiti cu avocatul dumneavoastră sau solicitati consiliere in vederea unui demers, va costa bani – aceste cheltuieli ar trebui pretinse de la debitor. În cazul în care debitorul are deja probleme financiare si o situatie dezastruoasă, aţi putea descoperi ca, chiar şi după o acţiune de succes in instanta, problema va fi mult mai mare.
Mai degrabă decât un proces complet, strategia de raportare a debitului catre o agenţie este, probabil, mai buna.Dar, după cum se spune, e mai bine sa previi decat sa combati.
Reducerea datoriei
O mulţime de neplăceri pot fi evitate prin respectarea câtorva instrucţiuni simple înainte de a initia colaborari cu noi parteneri şi clienţi
Evaluarea partenerilor si a clientilor
Înainte de a face afaceri cu oricine, este bine sa căuta mereu informatii despre companie pe web, pentru a vedea dacă există o tendinţă din partea altor persoane de a portretiza compania într-o lumină negativă, sau dacă există vreun indiciu că societatea ar puteaexagera in descrieri. Forumurile Industriei sunt un loc excelent pentru a găsi informaţii suplimentare.O sursa eficienta de informare este www.Vrajitorul.eu.
Un alt lucru de care tin cont, desi va suna foarte neştiinţific, este instinctul. Dacă instinctul imi sugereaza despre o afacere ca nu va fi avantajoasa, indiferent de câţi bani ar dispune clientul, eu nu voi initia colaborarea. Dacă faceti afaceri online, încercaţi să discutati cel puţin o data telefonic cu cealaltă parte, înainte de începerea afacerii. În cele mai multe ţări, puteţi obţine, de asemenea, un raport de bonitate privind societăţile, in mod gratuit sau la un cost foarte mic. Banii platiti pentru un raport de bonitate sunt justificati, mai ales în cazul în afacerea ajunge la mii de dolari ca valoare. În cazul în care potential client / partener este ezitant în furnizarea de detalii de contact complete, a se vedea acest lucru ca pe un altsemnal de alarma..
Introducerea unor penalitati de intarziere/ contabilitate
Multe companii au acum taxe de întârziere stipulate ca si termeni contractuali de colaborare. Contabilitatea şi de administrarea pot atinge un nivel semnificativ al costurilor de funcţionare într-o afacere, asa ca de ce ar trebui să sufere afacerea dumneavoastră pentru ca altcineva intarzie plata unei facturi? În cazul în care clienţii dumneavoastră sunt conştienţi de costurile suplimentare pe care le pot avea pentru întârzierea plăţilor, inca înainte de a începe sa faca afaceri, astfel incat pot gândi de două ori inainte de a incalca prevederile.
Evidenţa datelor
Ori de câte ori este posibil, purtati discuţiile cu privire la dispoziţiile financiare, departe de telefon, e-mailul este de preferat, pentru ca o înregistrare scrisă valorează mai mult decât o conversaţie telefonică, in cazul oricarui litigiu. Dacă aveţi nevoie sa discutati prin telefon, este bine să ţineti o evidenţă cu privire la data şi conţinutul fiecărui apel. Înainte de a începe sa demarati afaceri cu noi parteneri sau clienti, asigurati-va că aveţi toate detaliile de contact pe care le puteţi obtine. Faceti rost de nume, adrese, numere de telefon, alte informatii din piata, numere de înregistrare a societăţilor comerciale, date de identificare oficiale, etc..