Cazuri incheiate cu succes

Vezi toate
best deal recuperare
amenda poze ilegale

Raport de bonitate

Verificarea partenerilor de afaceri este vitala pentru a preveni posibilele situatii de neplata ce pot aparea in activitatea Dvs.

Cel putin trei sferturi din totalul cazurilor de afaceri finalizate cu neplata debitelor au drept cauza creditorii, care au initiat si derulat schimburi comerciale cu parteneri despre care stiau - in termeni financiari foarte putin sau nimic.

Practic, nu exista nici un indiciu vizibil care sa atraga atentia unui om de afaceri asupra posibilei lipse de solvabilitate a solicitantului unui credit comercial. Ca atare, se impune verificarea starii economico-financiare a viitorului partener.

Raportul de bonitate este o suma de informatii de afaceri care prezinta, in ansamblu, sanatatea economico-financiara a unei firme, la un moment dat. Raportul este usor de citit, putand fi parcurs de orice persoana interesata, fara a fi nevoie de cunostinte juridice sau economice. Prin aceste rapoarte ajutam clientul sa ia o decizie.

Puteti alege intre urmatoarele tipuri de rapoarte de bonitate/credit:

RAPORT PERSOANE JURIDICE

Raport simplu:

  • Rating Financiar - solvabilitatea, lichiditatea si profitabilitatea firmei.
  • Limite Plati la Termen - sume in functie de termenele de plata.
  • Raport CIP - cuprinde incidentele de plata cu bilete la ordin si cecuri din ultimii 7 ani.
  • Raport RECOM - situatia juridica a firmei, asociatii, administratorii.
  • Raport Datorii Restante la Bugetul de Stat.
  • Buletin de Insolventa conform datelor furnizate de Ministerul Justitiei.

Termen de livrare – maxim 1 ora

Raport complex:

  • Rating Financiar - solvabilitatea, lichiditatea si profitabilitatea firmei.
  • Limite Plati la Termen - sume in functie de termenele de plata.
  • Raport CIP - cuprinde incidentele de plata cu bilete la ordin si cecuri din ultimii 7 ani.
  • Raport RECOM - situatia juridica a firmei, asociatii, administratorii.
  • Raport Datorii Restante la Bugetul de Stat.
  • Buletin de Insolventa conform datelor furnizate de Ministerul Justitiei.
  • Echipa de conducere a firmei (nume, pregatire profesionala, angajati) si date de contact ale acestora
  • Scurt istoric al firmei de la infiintare pana in momentul documentarii
  • Date referitoare la managementul societatii;
  • Informatii despre asociati;
  • Alte Societati comerciale in care asociatii detin sau au detinut functii sau actiuni;
  • Aparitii in mass-media;
  • Marci avute sau nume comerciale;

Termen de livrare – maxim 24 ore

RAPORT PERSOANE FIZICE

  • Date de contact
  • Functii detinute in decursul timpului
  • Locuri de munca avute in trecut
  • Societatile comerciale unde este actionar/administrator sau in care detine alte functii
  • Tipuri de afaceri derulate
  • Prezenta in media sau in alte medii de comunicare
  • Litigii in care este implicat
  • Credite bancare contractate
  • Alte aspecte (in functie de natura solicitarii clientului)

Termen de livrare – maxim 24 ore

RAPORT EXTERN

  • Date financiare si juridice despre societate
  • Date de contact
  • Managementul companiei si persoane de decizie
  • Descrierea activitatilor desfasurate
  • Produse si servicii oferite
  • Marcile inregistrate si nume comerciale
  • Filiale si piete de desfacere
  • Volum de vanzari si cifre de afaceri
  • Aparitii in mass media

Termen de livrare – maxim 48 ore

Nu taxam up-front, daca nu reusim sa facem un profil coerent al companiei nu va vom taxa. O echipa formata din specialisti in culegerea de date se ocupa de fiecare caz cu maxima seriozitate si va ofera informatiile cu acuratete maxima. Raportul va este furnizat in max. 72 de ore de la momentul confirmarii platii si va este trimis in format word sau pdf.