Clientul SC ATH Energ SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 40695 ron de la debitorul DANEMARI SRL
Clientul SC PLAST TECHNIK SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 27960.64 lei - debit principal si 4710.92 lei penalitati de intarziere de la debitorul SC B&B SISTEME FERESTRE SRL.
Clientul PRODOMUS SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de162807.60 RON de la debitorul SC SVEROM CONTRUCT SRL
Clientul LA SPATIALE MEDIA reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de10000 RON de la debitorul SC SKY TOURING & EVENTS
Clientul SC S&L TRUST CONSTRUCT SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 18289.68 RON de la debitorul SC SOLUTII URBANE
SC DRAGER MEDICAL ROMANIA SRL, debit in suma de 21753.00 lei
Dupa negocierea cu debitorul INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE SI TRANSPLANT TG MURES in vederea stingeri debitului in suma de 21753.00 lei, catre clientul nostru, am stabilita cu Managerul spitalului sa achite debitul in intregime si nu esalonat, catre clientul nostru SC DRA...mai mult
CASA MEDITERANA VS SUCCES NIC COM
Clientul SC CASA MEDITERANA SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de6313.51 RON de la debitorul SC SUCCES NIC COM SRL
INKORPORATE PRINT SRL Vs. SC PROPAGANDA CREATIVE SERVICES SRL
Clientul SC INKORPORATE PRINT SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 20512.56 RON de la debitorul SC PROPAGANDA CREATIVE SERVICES SRL
VEKA ROMANIA SRL Vs. SC PROD-AL-CONF SRL
Clientul SC VEKA ROMANIA SRL reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 9665.35 RON de la debitorul SC PROD -AL -CONF SRL
H.R vs MIRELA FRIGOTERM SRL S.R.L.
Clientul H.R reprezentat de agentia de colectare debite Urban si Asociatii a finalizat cu succes recuperarea creantei in valoare de 12080.38lei la debitorul MIRELA FRIGOTERM SRL S.R.L.
SURSA: Bursa
Pe zi ce trece, nu ştiu ce să mai cred legat de amenda asta fantomă dată de ANRCTI companiei Urban şi Asociaţii, care a fost catalogată drept "spameru" no.1 din România" şi "prima amendată pentru spam din România". În primul rând, nimeni nu a văzut amenda asta care tinde să devină un fel de bau-bau, însă toată lumea vorbeşte de ea. De exemplu, discutam cu un responsabil al Google pentru România şi el spunea că deja îşi pun problema să retragă din lista de spam trimiterile dinspre www.urbannews.ro, pentru că întreaga comunitate a reacţionat la o ştire de presă fără să existe documente care să probeze această poveste. Şi pericolul ca Urban şi Asociaţii să deschidă procese celor care au înscris şi scris despre spamurile trimise de această agenţie de colectare debite, şi ar fi deranj mare, pentru că nu există probe care să susţină acuzaţiile de spam. In al doilea rând, creşte misterul din jurul modului în care ANRCTI a făcut publică această "primă amendă de spam dată în România". După data de 10 martie 2008, când a cerut ca materialul să nu fie difuzat în Ziarul Financiar în lipsa amenzii, adică a deciziei de amendare dată de ANRCTI, ulterior, deşi Urban şi Asociaţii a trimis o solicitare de publicare a unui drept la replică către Ziarul Financiar, nu numai că acest drept la replică nu a fost publicat, dar conducerea ziarului nici nu a motivat decizia de a nu publica acest drept la replică. Concomitent, pe site-ul PRO TV, acolo unde apare ştirea despre prima amendă de spam dată în România, există peste 14 sesizări făcute de oameni care au dorit să posteze opinii favorabile Urban şi Asociaţii, că postările sunt filtrate de un moderator, iar postările cu mesaj contra amenzii pur şi simplu nu se înscriu acolo sau apar doar o parte, adică fracţiuni din mesajul iniţial... Unde o fi imparţialitatea jurnalistică? Nu